5 Ağustos 2014 Salı

Ah Barselona Ah!

Bir Temmuz sabahı,erkenden kalkıp bavulum elimde tek başına Barselona'ya gidecek olmanın heyecanıyla başladı her şey.İlham kaynağı olarak çevremde gördüğüm insanlar hep inanırsan olur dedi.Ben ilk kez,gençliğimin en güzel zamanlarında bir şeyi bu kadar istediğimi Barselona seyahatimle öğrendim.
Bu sefer tek başınaydım sadece ben ve benim düşüncelerim vardı.
Bu seyahati Rotary Exchange Programı sayesinde yaptım,yaptık.Ben ve dünyanın geri kalan 9 ülkesinden arkadaşlarım.Hiç kimse eve gelince Barselona'yı,birbirimizi yaşananları bu kadar özleyeceğini tahmin etmiyordu.Bana bakın geleli neredeyse 2 hafta oldu fakat bu satırları yazarken gülümsememe engel olamadan,düşünmeden duramıyorum.
Kendi başına inanıp yurt dışına çıkmak ayrı,bir de bunu dünyanın en güzel insanlarıyla beraber yaşamak çok ayrı.Otel,yaz okulundan çok biz beraber teknede kaldık.Ve bu kesinlikle daha farklı daha inanılmaz bir deneyim oldu.Beraber mavinin en güzel tonlarına yelken açtık.Yüzdük,daldık çok eğlendik.Ve kesinlikle herkes hayatının yazını yaşadı buna hiç şüphem yok.
Bu yazımda sadece inanırsanız,gerçekten kalpten isterseniz her şeyin olabileceğini yazmak istedim.Daha sonra Barselona günlüklerimi sizlerle paylaşacağım.
Artık yazı yazmak için ilham aramıyorum.Çünkü onu nerede bulacağımı biliyorum.
 
Mavinin en güzel tonlarından sevgilerle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder