23 Şubat 2014 Pazar

Pazar Okuması

En son blog yazımı yeni yıla girmeden önce yazdığımı fark edince hemen koştum yeni yazımı yazmaya başlamak istedim.Yeni yıl bana kesinlikle 2013'den daha iyi geldi.Hayatımla ilgili bir çok kararı kafamda netleştirdim.Her geçen gün daha fazla yazıyorum.Artık blogumda yaptığım mekan keşiflerine,yeni tanıdığım gruplara,şehirdeki güncel etkinlik,moda gibi konularda yazılar yazacağım.
Bu aralar aynı anda 3 kitap okuyorum.Hepsi birbirinden güzel kitaplar.Ben kitapların sonuna gelince sanki arkadaşımı kaybetmiş gibi üzülüyorum nedense.Yaşanan olaylar bittiğinde,o son sayfayı okuyup gerçek hayata dönüş yapmak çok zor geliyor.
Okuduğum ilk kitap Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan kitabı.Bu kitabın içinden bir sözü tumblr'da görüp ertesi gün kitabı almaya gittim.Kürk Mantolu Madonna gibi bu kitap da beni derinden etkiledi.Kitabı okudukça fark ettim ki olaylara bakış açım bile eskisinden farklı olmaya başladı.
Orhan Veli'nin Yalnız Seni Arıyorum kitabına daha yeni başladım.Kitap Orhan Veli'nin Nahit Hanım'a yolladığı ve hayatının son döneminde yaşadığı olayları anlatıyor.Tavsiye edebileceğim bir kitap.
Ve okumakta olduğum son kitap ise Freud'un Kız Kardeşi.Kitap Sigmund Freud'un kız kardeşlerinin yaşadığı olayları anlatıyor.İkinci Dünya Savaşı dönemine hiç görmediğiniz bir bakış açısıyla okumak için bire bir kitap.
Eğer kitap okumayı seviyorsanız okumak için vakit yaratabilirsiniz.Vaktim yok demek bir bahane değildir.Bu yüzden şimdi kahvenizi yanınıza alarak kitap okuyun.İyi pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder