16 Ekim 2013 Çarşamba

Havadan Sudan-2

Yazı yazma konusunda iyi olduğumu düşünüyorum.Fakat başlık bulmak konusunda ciddi sorunlarım var.Bir yazımın okunmasındaki en önemli etkenlerden biri başlık olduğu için ilgi çekici olması çok önemli.Konumuz tabiki benim başlık serüvenlerim değil.Ben bu ara neler yapıyorum,şehirde neler yaşanıyor bunlardan bahsetmek istiyorum.
Havanın dengesizliği nedeniyle migrenim tuttukça tutuyor.Bambaşka bir insana dönüşüyorum.Bu zamanlardan sonra normal ayarıma dönmek bayağı zor oluyor.Nasıl oldu bilmiyorum bu ara Kings Of Leon'a takmış durumdayım.Yeni albümleri Mechanical Bull başarılı olduğu kadar dinlemekten bıkmayacağım albümler arasına girdi.
Okuduğum kitaplara gelirse 'Bir Psikiyatristin Gizli Defteri' okuduğum en güzel ve ilginç kitaplar arasında yer alıyor.O kadar ilginç hayatlardan kesitler var ki sonunda ne olacağını asla tahmin edemiyorsunuz.
Okuduğum ve yine şiddetle tavsiye edebileceğim kitaplardan biri olan 'Sabah Uykum'.Ahmet Batman'ın önceki kitabını da okumuştum.Yazdıklarıyla insanlara ulaşabilen ender yazarlardan demek yanlış olmaz.
Neler izlediğime de bir göz atarsak yavaş yavaş bütün dizilerin yeni sezonları ortaya çıkmaya başladı.İçlerinden biri var ki beni çıkmasıyla çok mutlu etti.'Arrow'dizisi sonunda başladı ve Oliver'a kavuştum.(Kızlar internete yazın,sonra neden sevdiğimi anlarsınız.Gerçi oynayan kadınlarda çok güzel maalesef.)
Film izlemeyi de severim,vizyonda ne varsa mutlaka birini izler eksik kalmam.Bu sefer tercihimi Despicable Me filminden yana yaptım.İlk filmi izlemeyen varsa mutlaka izlesin.Daha tatlı,daha sempatik bir film daha yok.

Kısaca kendi neler yaptığımı sizlerle paylaştım.Bu bayram akşamında evde misafirlerden kaçmak için birebir bir okuma önerisi oldu. :) 
Keyifli günler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder