27 Eylül 2013 Cuma

Her gün Cuma olsa ya.

Dünyayı bir günde durdurmak isteseydim mutlaka bir cuma gününde durdururdum.Cuma sabahları her ne kadar okul,iş,yapılacak çok şey olsa da cumayı cumartesiye bağlayan her saniye o kadar mutluluk düzeyi artıyor insanların.Cuma okul çıkışı yapacak çok şey var.Gezmek,uyumak,spora gitmek.Cuma her program için en uygun zaman dilimi.
Ryan Gosling bile seviyor cumalarını.
Bu hafta genel olarak yorucu,bunaltıcı ve ikizler burcu gibi davranan havayla yorucuydu.Haftanın en iyi olayı How I Met Your Mother'ın yeni ve son sezonunun başlaması oldu.Bitmesin diye izlememeyi bile düşündüm ama dayanamayıp kavuştum dizime.Kendime yeni bir komedi dizisi aramaya başlamam şart oldu.

Bu arada Çalıkuşu dizisi acayip şekilde ilgimi çekti.Burak Özçivit ve Fahriye Evcen çok başarılı bir iş çıkarıyor.Güneşi Beklerken'e de tam gaz devam.Kitap okumaya vakit ayırmak en önemli görevim olduğu için okuduğum kitapları paylaşmaya devam edeceğim.
Biraz gülmek ve cumanın tadını çıkarmak için bu haftaki favori fotoğraflarımı da paylaşmak istiyorum.

 
Bir ortama girildiğinde herkesin elinde telefonlar artıkça 
insanlar arası iletişim kopuyor.Bunu fark eden bir mekan çok mantıklı bir öneride bulunmuş.


Blur dinlemek herkese iyi gelir.Dinlemiyorsanız hemen dinleyin.Pişman olmazsınız.Mutlu hafta sonları.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder