19 Eylül 2013 Perşembe

Havadan Sudan

Okulların açılması,dengesiz mevsim şartlarına ayak uydurmanın zor olduğu bu günlerde blogumu boşladığımı fark ettim.Sonra düşündüm ne yazsam,neler oluyor acaba bugünlerde diye düşünürken sonunda yazacaklarımı kafamda toplamayı başardım.
Eylül ayına hızlı girişimizle beraber moda dünyası da defileler ve yeni sezonla hızını alamayanlardan oldu.New York'da gerçekleşen defilelerin hepsi birbirinden güzel ve tasarım harikasıydı.Moda hakkındaki düşüncelerim profosyenel olmadığı için bu işi bilenleri  okumak daha mantıklı olur.Bu yüzden defilelerin detayları Elle Türkiye ve Vogue dergilerinin internet sayfalarında bulunuyor,siz en iyisi mi oradan okuyun.Düşüncelerinizi benimle paylaşırsınız.


Sonbahar oldu mu şehirde hayat kaldığı yerden devam ediyor.Babylon yeni sezonunu 17 Eylül itibaren açtı.Bu sene ülkeye gelmeyen ünlü kalmadı.20 Eylülde Lana Del Rey İstanbul'a geliyor.Sahne performansı pek iyi değil deniyor,ben konsere gitmiyorum.Umarım gidenler iyi vakit geçirir.Gelelim vizyonda ne var ne yok.Grown Ups 2,Adam Sandler sevenlerin ilgisini çekecek bir film.İlk filminde kadrosuyla gözüme girmişti.We're The Millers yine fragmanıyla hoşuma gitti.
Eylül ayında bu tür gelişmeler olurken ben neler yapıyorum.Ay başında pilatese başlayarak tam bir work hard,play hard  kafası yaşıyorum.Bunun yanı sıra tenis oynamaya tam gaz devam ediyorum.Bir ara uzunca bir pilates ve tenis yazısı da yazmayı planlıyorum.'Tanrı'nın Unutulan Çocukları' adlı yeni favori kitabımı henüz bitirmesem de beni derinden etkilemeyi başardı.Ay sonuna yaklaşırken okulların açılmasından daha 4 gün geçmesine rağmen ben sanki aylardır okula gidiyormuşum gibi hissediyorum.Yeni olaylar,etkinlikler ve yeni önerilerle en yakın zamanda yeni bir yazı yazıncaya kadar görüşürüz.Bu sırada size önerim bol bol Glastonbury Festival'indeki müzik gruplarını dinlemeniz olacak.Eğlenceye vakit ayırmaya devam.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder