6 Eylül 2013 Cuma

Güzeller İçinden Bir Dizi Seçtim

Yaz kış boş durunca vazgeçemediğim vakit geçirme unsurlarından biri de dizi ve film izlemek.Bu yaz yeni olarak İntikam dizisinin orjinal versiyonu olan 'Revenge' ile başladım.Türk karakterlere gözüm açılınca başta bir Şahika Hanım aradım.Revenge dizisini bir solukta bitirdim.İntikamda Mert Fırat ve Nejat İşler'i çok severek izleyen biri olarak konuya alışkın olmamında bir etkisi oldu tabi.Ama Revenge öyle heyecanlı bir sezon finalinde bıraktı ki hemen başlasın istiyorum.
Öteki yaz dizilerimden biri de Game Of Thrones oldu.Kışın üşenmeyip başlasaymışım keşke.İnsanı hayranlıkla kendine bağlıyor.Çekimleri çok zor ve maliyetli gerçekleştiği için bu kadar beklemek insanı üzüyor tabi.Sabrediyorum çünkü 'Winter is coming' beklemeye devam.
Türk dizisi izlemeyi Avrupa Yakası bittiğinden beri beni etkileyen bir dizi olmadığı için izlemiyordum.Fakat bu yaz başlayan 'Güneşi Beklerken'bütün tabularımı yıktı.Başta yine mi ergen dizisi çektiniz diye fragmanında ilgimi çekmişti.Fakat şimdi her hafta diziyi öylesine heyecan ve sevgiyle izliyorum ki.Tam bir Team Kerem oldum.Oyuncular ve senaryosu beni derinden etkilemeyi başardı.Diğer Türk ergen dizilerinden çıkıp bambaşka bir boyutta oldu.Kendi Tumblrımda da gördüğüm kadarıyla seven kitle baya fazla.Instagramdaki hesaplarında altına yazılan 'Kerem abi beni nolurrrr takip etmelere,of çok yakışıklısın.'gibi yazılara çok gülsem de izlemeye tam gazla devam ediyorum.Böyle devam etmeden bozarsa Kerem'den ben hoşlanacağım gibi.Yeni bölümleri bekliyoruz.
Bunlar dışında How I Met Your Mother dizisini büyük bir sevgiyle izleyen biri olarak yeni sezonu halatla çekiyorum desem yeridir.Ted artık tanışsa da bizde muradımıza ersek artık.İzlemediyseniz You Tube'dan yeni sezonun tanıtımını izleyin.Fazlasıyla komik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder